La construcció d'una tipologia de segmentació del mercat de treball
Resum
L'objectiu d'aquest article consisteix a aplicar un disseny d'anàlisi que sigui adequat a la concepció de la denominada tipologia estructural i articulada. Es tracta d'un disseny basat en la utilització de l'enquesta i de tècniques d'anàlisi multivariable, dirigit a contrastar la hipòtesi central de la perspectiva teòrica de la segmentació del mercat de treball per mitjà d'un model teòric basat en la seva conceptualització des de l'ocupació. L'anàlisi exposada pren com a referent espacial i temporal el del mercat de treball delimitat per la Regió Metropolitana de Barcelona per a l'any 1990 i sobre la base de la informació recollida en l’Enquesta de la Regió Metropolitana de Barcelona sobre condicions de vida i hàbits de la població.
Paraules clau
metodologia, tipologia, segmentació del mercat de treball, models, disseny d'anàlisi, anàlisi de correspondències, anàlisi de classificacióPublicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1996 Pedro López Roldán

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.