Condicionants socioeconòmics del rendiment acadèmic
Resum
En aquest treball es presenten els principals resultats d’una investigació sobre la relació entre les característiques socioeconòmiques i el rendiment acadèmic dels estudiants universitaris. La mostra està formada per estudiants de les diplomatures de Ciències Empresarials de Girona i Sabadell. Els resultats mostren que els estudiants es poden classificar en tres categories socials: baixa, mitjana i alta. També mostren que el rendiment acadèmic no es pot associar a una categoria determinada. Això s'explica perquè el sistema educatiu ja ha realitzat la selecció en els nivells previs als estudis superiors.Paraules clau
educació, formació, rendiment acadèmicPublicades
01-01-1997
Com citar
Ronquillo, A., Saurina, C., & Solé, J. (1997). Condicionants socioeconòmics del rendiment acadèmic. Papers. Revista De Sociologia, 51, 253–269. https://doi.org/10.5565/rev/papers/v51n0.1869
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1997 Anna Ronquillo, Carme Saurina, Joan Solé

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.