Sociologia de l'engany i de l'autoengany
Resum
El principal problema de la sociologia és l'excés d'informació amb què s'ha de tractar, no pas l'escassetat. Així, doncs, les epistemologies adequades a l'escassetat d'informació tals com la indiciària, proposada per Carlo Ginzburg, no resolen els problemes suscitats per la sociologia. En la seva exposició, l'autor proposa una epistemologia de la paradoxa que permeti donar resposta a l'anàlisi sociològica de l'engany i l'autoengany, del món que es dóna per descomptat, a l'evidència i a la confusió, a la confiança i el recel, a la memòria i l'oblit, a l'humor, a les passions i als sentiments.Publicades
01-10-1999
Com citar
Cardús, S. (1999). Sociologia de l’engany i de l’autoengany. Papers. Revista De Sociologia, 59, 21–23. https://doi.org/10.5565/rev/papers/v59n0.1252
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1999 Salvador Cardús

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.