Desenvolupaments recents sobre l’aprenentatge dels estudiants al Regne Unit i la seva relació amb la Declaració de Bolonya
Resum
L’article descriu els desenvolupaments recents en l’aprenentatge centrat en els estudiants que és probable que afectin l’adequació de la Declaració de Bolonya i, en particular, la rellevància d’aquesta declaració de cara als aprenentatges dels estudiants. Hom hi conclou que aquests desenvolupaments són neutrals pel que fa a la declaració en la seva forma actual, però pot presentar-se un problema pedagògic més important en el futur. És possible que la pretesa harmonització pugui harmonitzar les coses tangibles, menys importants, mentre deixi sense harmonitzar les més intangibles, la qual cosa pot provocar conseqüències no volgudes en el procés d’aprenentatge dels estudiants.Paraules clau
aprenentatge dels estudiants, universitaris, universitat, declaració de BolonyaPublicades
01-04-2005
Com citar
Elton, L. (2005). Desenvolupaments recents sobre l’aprenentatge dels estudiants al Regne Unit i la seva relació amb la Declaració de Bolonya. Papers. Revista De Sociologia, 76, 33–45. https://doi.org/10.5565/rev/papers/v76n0.970
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2005 Lewis Elton

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.