La imatge de la dona a través de la publicitat a les revistes espanyoles

Autors/ores

  • Carina Escola
  • Montse Tamayo
  • Itziar Zallo

Resum

La publicitat és una mostra de com la societat discrimina la dona, ja que no sols reflecteix la seva imatge tradicional sinó que també la reforça. Mitjançant l’ús de l’anàlisi semiòtica, les autores sistematitzen els avisos publicitaris d’una mostra de revistes espanyoles, dividides en conservadores i liberals. S’assenyalen tant les característiques de la dona que destaca aquesta publicitat, com les funcions que elles duen a terme, i es fan comparacions entre els resultats de tots dos tipus de revistes.

Publicades

01-07-1978

Com citar

Escola, C., Tamayo, M., & Zallo, I. (1978). La imatge de la dona a través de la publicitat a les revistes espanyoles. Papers. Revista De Sociologia, 9, 135–157. https://doi.org/10.5565/rev/papers/v9n0.1002

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.