Coneixement i virtualitat en la societat de l’ultramodernitat
Resum
En la societat de la ultramodernitat no tota la informació proporciona coneixement. Els processos mecànics d’assumpció de les imatges sub specie stimuli es presenten amb una força inaudita en la nova societat virtualitzada: aquí els processos de raonament i d’interpretació per símbols es formalitzen, i anul·len o redueixen la portada efectiva del contingut, de l’espai i del temps. Això determina canvis profunds en les relacions socials, ja que l’aplicació mecànica del poder d’administració de la informació no aconsegueix d’administrar correctament continguts discrepants. El canvi radical de la nova societat del coneixement perdut en una societat del coneixement recuperat es fa evident. La sectorialització dels símbols hauria de poder proporcionar coneixements de categoria capaços de donar continguts a la forma de la informació.
Paraules clau
societat de la comunicació, semiòtica de l’espai, símbols, poderPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2009 Giulio Adinolfi
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.