El nou paradigma docent i la problemàtica de la implantació a les escoles d’empresarials d’acord amb el Pla Bolonya. Els estudis a les empreses, cobreixen les expectatives dels empresaris?
Resum
El projecte Tunning sobre educació superior a Europa centra les seves accions, entre d’altres, a definir competències genèriques (instrumentals, interpersonals i sistèmiques) i competències específiques (saber concret d’un àmbit acadèmic). Les ciències socials es plantegen el repte d’adaptar aquest procés a unes certes mancances, perquè el servei que presta al mercat de treball no és tangible i és fet a mida. L’objectiu que persegueix és identificar les competències que, segons els docents, els empresaris i altres agents socials, han d’haver assolit els alumnes. Per fer el treball de camp, hem pres com a referència els professors i els empresaris relacionats amb la diplomatura de Ciències Empresarials de la Universitat Pompeu Fabra durant el curs 2005–2006.Paraules clau
sociologia de les professions, escoles d’empresarials, economistes, professions socialsPublicades
01-01-2010
Com citar
Rodríguez Ávila, N., & Monllau Jaques, T. (2010). El nou paradigma docent i la problemàtica de la implantació a les escoles d’empresarials d’acord amb el Pla Bolonya. Els estudis a les empreses, cobreixen les expectatives dels empresaris?. Papers. Revista De Sociologia, 95(1), 213–226. https://doi.org/10.5565/rev/papers/v95n1.679
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2010 Núria Rodríguez Ávila, Teresa Monllau Jaques

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.