Desarrollos recientes sobre el aprendizaje de los estudiantes en el Reino Unido y su relación con la Declaración de Bolonia
Resumen
L’article descriu els desenvolupaments recents en l’aprenentatge centrat en els estudiants que és probable que afectin l’adequació de la Declaració de Bolonya i, en particular, la rellevància d’aquesta declaració de cara als aprenentatges dels estudiants. Hom hi conclou que aquests desenvolupaments són neutrals pel que fa a la declaració en la seva forma actual, però pot presentar-se un problema pedagògic més important en el futur. És possible que la pretesa harmonització pugui harmonitzar les coses tangibles, menys importants, mentre deixi sense harmonitzar les més intangibles, la qual cosa pot provocar conseqüències no volgudes en el procés d’aprenentatge dels estudiants.Palabras clave
aprenentatge dels estudiants universitaris, universitat, declaració de BolonyaPublicado
01-04-2005
Cómo citar
Elton, L. (2005). Desarrollos recientes sobre el aprendizaje de los estudiantes en el Reino Unido y su relación con la Declaración de Bolonia. Papers. Revista De Sociologia, 76, 33–45. https://doi.org/10.5565/rev/papers/v76n0.970
Descargas
Derechos de autor 2005 Lewis Elton

Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial 4.0.