L’atenció de l’alumnat d’origen estranger: models d’actuació orientats a la diversitat cultural o la igualtat educativa?
Resum
Aquesta ressenya d’investigació resumeix breument els principals resultats de la primera fase d’una tesi doctoral. La investigació es va centrar a determinar com els programes d’actuació educativa duts a terme als centres d’educació infantil i primària entenen i atenen la diversitat educativa de l’alumnat d’origen estranger.
Paraules clau
educació, immigració, atenció a la diversitat, igualtat educativa, programes educatiusPublicades
01-10-2007
Com citar
Alcalde Campos, R. (2007). L’atenció de l’alumnat d’origen estranger: models d’actuació orientats a la diversitat cultural o la igualtat educativa?. Papers. Revista De Sociologia, 85, 201–205. https://doi.org/10.5565/rev/papers/v85n0.2020
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2007 Rosalina Alcalde Campos

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.