Influència dels aspectes visuals en els qüestionaris autoadministrats

Autors/ores

  • Vidal Díaz de Rada Profesor

Resum

L’objectiu d’aquest treball és analitzar la influència del disseny gràfic (mida del qüestionari, color del paper i existència de portada i contraportada) en la taxa i en la qualitat de la resposta quan es fan enquestes postals. La qualitat de la resposta es definirà considerant el nombre de preguntes no respostes, la quantitat de respostes en les preguntes multiresposta i la presència de l’anomenat «efecte primacia». Després d’obtenir una taxa de resposta del 56,6% (RR1), al llarg del treball, es demostra que cap dels elements considerats no afecta la taxa ni la qualitat de la resposta.

Paraules clau

enquestes per correu, taxa de resposta, qualitat de la resposta, no-resposta parcial, efecte primacia, confecció de qüestionaris

Biografia de l'autor/a

Vidal Díaz de Rada, Profesor

UniversidadPública de NavarraDepartamentode SociologíaCampusde Arrosadía s/n 31006 Pamplona

Publicades

15-01-2015

Com citar

Díaz de Rada, V. (2015). Influència dels aspectes visuals en els qüestionaris autoadministrats. Papers. Revista De Sociologia, 100(1), 75–104. https://doi.org/10.5565/rev/papers.607

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.