Influència dels aspectes visuals en els qüestionaris autoadministrats
Resum
L’objectiu d’aquest treball és analitzar la influència del disseny gràfic (mida del qüestionari, color del paper i existència de portada i contraportada) en la taxa i en la qualitat de la resposta quan es fan enquestes postals. La qualitat de la resposta es definirà considerant el nombre de preguntes no respostes, la quantitat de respostes en les preguntes multiresposta i la presència de l’anomenat «efecte primacia». Després d’obtenir una taxa de resposta del 56,6% (RR1), al llarg del treball, es demostra que cap dels elements considerats no afecta la taxa ni la qualitat de la resposta.Paraules clau
enquestes per correu, taxa de resposta, qualitat de la resposta, no-resposta parcial, efecte primacia, confecció de qüestionarisPublicades
15-01-2015
Com citar
Díaz de Rada, V. (2015). Influència dels aspectes visuals en els qüestionaris autoadministrats. Papers. Revista De Sociologia, 100(1), 75–104. https://doi.org/10.5565/rev/papers.607
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Vidal Díaz de Rada

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.