La publicitat farmacèutica a Espanya
Resum
A les societats capitalistes modernes la publicitat de productes farmacèutics suscita múltiples interrogants. Aquest article tracta de donar algunes respostes per al cas espanyol i contribuir al coneixement del que Peter O’Brien considera la característica bàsica del desenvolupament del capitalisme espanyol en els últims vint anys: la dependència, que es desprèn del control de la publicitat exercit pel capital transnacional, com també les pautes de consum que ha imposat. Les pàgines que segueixen intenten transmetre els primers resultats d’una anàlisi econòmica-industrial amb algunes incursions en territoris intel·lectuals aliens als de l’autor que han de resultar una invitació a la col·laboració multidisciplinària en l’anàlisi d’aquesta complexa problemàtica.Publicades
01-07-1980
Com citar
Lobo, F. (1980). La publicitat farmacèutica a Espanya. Papers. Revista De Sociologia, 14, 99–132. https://doi.org/10.5565/rev/papers/v14n0.1221
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1980 Félix Lobo

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.