Una sociologia de l’ensenyament i l’aprenentatge: millorant les pràctiques a l’educació superior
Resum
Aquest article examina la falta relativa d’atenció sobre les qüestions d’ensenyament i aprenentatge en el nivell departamental de les universitats. Utilitzant la teoria de la pràctica social com a aproximació al tema, l’article mostra com la construcció i la posada en funcionament dels règims d’ensenyament i aprenentatge a nivell departamental pot tenir efectes significatius sobre la recepció i la implementació d’iniciatives dissenyades per millorar les pràctiques i els resultats de l’aprenentatge i l’ensenyament en contextos universitaris.Paraules clau
sociologia, ensenyament i aprenentatge, educació superior, pràctica social, cultures, règimsPublicades
01-04-2005
Com citar
Trowler, P. R. (2005). Una sociologia de l’ensenyament i l’aprenentatge: millorant les pràctiques a l’educació superior. Papers. Revista De Sociologia, 76, 13–32. https://doi.org/10.5565/rev/papers/v76n0.969
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2005 Paul R. Trowler

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.