Una sociología de la enseñanza y el aprendizaje: mejorando las prácticas en la educación superior

Autores/as

  • Paul R. Trowler

Resumen

Aquest article examina la falta relativa d’atenció sobre les qüestions d’ensenyament i aprenentatge en el nivell departamental de les universitats. Utilitzant la teoria de la pràctica social com a aproximació al tema, l’article mostra com la construcció i la posada en funcionament dels règims d’ensenyament i aprenentatge a nivell departamental pot tenir efectes significatius sobre la recepció i la implementació d’iniciatives dissenyades per millorar les pràctiques i els resultats de l’aprenentatge i l’ensenyament en contextos universitaris.

Palabras clave

sociologia, ensenyament i aprenentatge, educació superior, pràctica social, cultures, règims

Publicado

01-04-2005

Cómo citar

Trowler, P. R. (2005). Una sociología de la enseñanza y el aprendizaje: mejorando las prácticas en la educación superior. Papers. Revista De Sociologia, 76, 13–32. https://doi.org/10.5565/rev/papers/v76n0.969

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.