La difusió de la moda a l’era de la globalitzacióAquest treball proposa investigar com, després de l’impacte de la globalització, es fa necessari abordar el tema de la difusió de la moda des d’una perspectiva diferent. Sobretot, es fa necessari examinar s

Autors/ores

  • Ana Martínez Barreiro

Resum

Aquest treball proposa investigar com, després de l’impacte de la globalització, es fa necessari abordar el tema de la difusió de la moda des d’una perspectiva diferent. Sobretot, es fa necessari examinar si el model de «filtrat descendent» manté la seva vigència o si, per contra, el substitueixen amb avantatge altres models que apareixen després de l’impacte de la globalització econòmica i cultural.

 

 

Paraules clau

globalització, models de difusió, estil subcultura, moda i tribalisme

Publicades

01-07-2006

Com citar

Martínez Barreiro, A. (2006). La difusió de la moda a l’era de la globalitzacióAquest treball proposa investigar com, després de l’impacte de la globalització, es fa necessari abordar el tema de la difusió de la moda des d’una perspectiva diferent. Sobretot, es fa necessari examinar s. Papers. Revista De Sociologia, 81, 187–204. https://doi.org/10.5565/rev/papers.2038

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.