Els efectes de les variables contextuals discretes en el assetjament escolar
Resum
Malgrat l’existència d’abundant literatura científica sobre l’assetjament escolar, pocs estudis han incidit sobre els efectes, tant separats com combinats, causats per variables contextuals discretes, com per exemple l’espai geogràfic, el districte municipal, la família, l’escola, el gènere, la cultura hegemònica masclista i l’exposició als mitjans de comunicació massius. L’article analitza l’estat actual del coneixement de la incidència d’aquests factors i afegeix evidències empíriques de la seva influència en estudiants d’educació secundària obligatòria (ESO) d’entre dotze i setze anys, a Navarra.Paraules clau
victimització, districte municipal, família, escola, gènere, edat, mitjans de comunicació de massesPublicades
01-01-2010
Com citar
Hernández de Frutos, T., & Casares García, E. (2010). Els efectes de les variables contextuals discretes en el assetjament escolar. Papers. Revista De Sociologia, 95(1), 47–71. https://doi.org/10.5565/rev/papers/v95n1.669
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2010 Teodoro Hernández de Frutos, Esther Casares García

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.