Models de formació al llarg de tota la vida i la «societat del coneixement» a Europa
Resum
La pregunta central que es fa aquest article és: «Quin tipus de formació al llarg de tota la vida pot facilitar aconseguir una “economia del coneixement” competitiva i dinàmica que també sigui una “societat del coneixement” amb alts nivells de cohesió social?» L’article ho investiga mitjançant l’anàlisi dels diferents models nacionals i regionals de l’«economia del coneixement» a Europa, com també de la contribució de la formació en el decurs de toda la vida en cadascun d’ells. Per fer-ho, tracta de manera comparada, en primer lloc, els diferents models d’«economia del coneixement» i de «societat del coneixement» i, en segon lloc, la relació d’aquests amb els sistemes de formació al llarg de tota la vida.
Paraules clau
formació contínua, cohesió social, competitivitat, economia del coneixementPublicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1970 Andy Green

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.