L’estructuració del consum a través de l’anàlisi de correspondències
Resum
L’article parteix de la perspectiva teòrica que considera el consum una pràctica de comunicació; intenta demostrar que els hàbits, els objectes i les mercaderies presenten una estructuració derivada de la seva mateixa naturalesa comunicativa. Mostra també un exemple de construcció de tipologies articulades, mitjançant l’aplicació de tècniques d’anàlisi multivariada, i tracta d’esbrinar estructures internes entre les diferents pràctiques de consum per tal d’establir noves conceptualitzacions.Paraules clau
consum, estil de vida, metodologia, tècniques d’anàlisi multivariadaPublicades
01-01-1996
Com citar
Borràs i Català, V. (1996). L’estructuració del consum a través de l’anàlisi de correspondències. Papers. Revista De Sociologia, 48, 89–102. https://doi.org/10.5565/rev/papers.1817
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1996 Vicent Borràs i Català

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.