L’estructuració del consum a través de l’anàlisi de correspondències

Autors/ores

  • Vicent Borràs i Català

Resum

L’article parteix de la perspectiva teòrica que considera el consum una pràctica de comunicació; intenta demostrar que els hàbits, els objectes i les mercaderies presenten una estructuració derivada de la seva mateixa naturalesa comunicativa. Mostra també un exemple de construcció de tipologies articulades, mitjançant l’aplicació de tècniques d’anàlisi multivariada, i tracta d’esbrinar estructures internes entre les diferents pràctiques de consum per tal d’establir noves conceptualitzacions.

Paraules clau

consum, estil de vida, metodologia, tècniques d’anàlisi multivariada

Publicades

01-01-1996

Com citar

Borràs i Català, V. (1996). L’estructuració del consum a través de l’anàlisi de correspondències. Papers. Revista De Sociologia, 48, 89–102. https://doi.org/10.5565/rev/papers.1817

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.