La moda a les societats avançades
Resum
Aquest treball intenta revelar el nou paper de la moda a les societats avançades. Davant la posició ideològica de l’escola francesa, integrada per Bourdieu i Baudrillard, apareixen altres postures més centrades en la postmodernitat, com les de Lipovetsky, Morace i Maffesoli, que aborden el paper de la moda d’una manera diferent, ja que el consum jeràrquic de la moda ha estat substituït pel plaer i la comoditat, i s’ha passat de l’«estatus símbol» a l’«estil símbol» i al desencadenament del procés tribal en l’àmbit de les aparences. L’interès d’aquest treball arrenca, precisament, d’aquesta nova perspectiva que intenta desxifrar el nou paper de la moda en les societats postmodernes.
Paraules clau
consum, moda, distinció, estètica, postmodernitat, procés tribal, individualisme, diferenciacióPublicades
Com citar
Descàrregues
Drets d'autor (c) 1998 Ana Martínez Barreiro

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.